Your browser is not Javascript enable or you have turn it off. We recommend you to activate for better security reason
Fysiotherapie, wanneer maakt u er gebruik van?
    Fysiotherapie Eys in Eys, Simpelveld en Susteren
    Wij kunnen u helpen bij de volgende klachten:
    Specialisaties
    Fysiotherapie helpt u in beweging!
    Eerste afspraak
    Contact opnemen
Geschreven op 16 Feb 2018
 
Nederlandse aanpak valpreventie haalt The New York Times!
    De cursus in het kort
    Het belang van valpreventie
    Valpreventie in The New York Times
    Oefen wat u kunt, niet wat u niet kunt!
    Contact opnemen
Geschreven op 08 Feb 2018
 
Artrose nu ook vergoed vanuit de basisverzekering!
    De meest voorkomende klachten
    De meest voorkomende oorzaken
    Wat kun je tegen artrose doen?
    Contact opnemen
Geschreven op 01 Feb 2018
 
Haal het meeste uit jouw wintersportvakantie!
    1. Zorg voor een goede warming-up zodat je spieren alvast warm zijn wanneer je de piste op gaat.
    Waarom is een warming-up zo belangrijk?
    2. Zorg na het skiën of snowboarden ook voor een goede cooling-down.
    3. Ga wanneer je op de piste bent niet gelijk als een raket naar beneden!
    4. Last genoeg rustmomenten in en eet voldoende.
    5. Houd de weersvoorspelling en sneeuwconditie goed in de gaten.
Geschreven op 18 Jan 2018
 
Bekkenpijn?
Geschreven op 05 Jan 2018
 
ZORGVERZEKERINGEN VOOR 2018
    Wij bevelen bij een hoge afname voor fysiotherapie de volgende polissen aan:
    Zorgverzekeringen die wij aanbevelen omdat zij een goede prijs/kwaliteitsverhouding hanteren zijn de volgende:
Geschreven op 15 Dec 2017
 
Op weg naar een fitte en gezonde levensstijl - vitaliteit sessie
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
Geschreven op 06 Dec 2017
 
Binnen de eerstelijnszorg Bocholtz-Simpelveld valpreventie een nieuw speerpunt.
Geschreven op 06 Dec 2017
 
Zorgverzekeraars bezuinigen op dekking fysiotherapie in 2018!
Geschreven op 27 Nov 2017
 
Fysiotherapie Eys gespecialiseerd in de zorg voor kwetsbare ouderen
Geschreven op 02 Nov 2017
 
Mooie beoordeling op ZorgKaart Nederland!
Geschreven op 19 Oct 2017
 
Valpreventieweek bij Eys Fysiotherapie!
Geschreven op 05 Oct 2017
 
Benefietactie #FORAKIDSSMILE
Geschreven op 30 Sep 2017
 
Dank je wel voor de mooie beoordeling, wij zijn blij met onze 8,7!
Geschreven op 06 Sep 2017
 
Edwin heeft een mooie zwemprestatie geleverd voor het goede doel!
Geschreven op 06 Sep 2017
 
25 jaar Fysiotherapeut
Geschreven op 31 Aug 2017
 
Het komende voetbalseizoen blessurevrij doorkomen?
Wil je tijdens de zomerstop toch blijven trainen om op deze manier het komende seizoen zonder blessures door te komen? Geef je dan op voor onze Zomerstop Trainingen! Gedurende alle dinsdagen in juli geven wij voetbaltrainingen aan voetballers uit Eys en omstreken die geheel in het teken staan van preventie van veelvoorkomende blessures! Wil je het komende seizoen zonder blessures doorkomen? Geef je dan op voor slechts €5,- per training op want VOL = VOL! Opgeven kan via de Facebook van Fysiotherapie Eys of door een mail te sturen naar info@fysiotherapie-eys.nl.
Geschreven op 29 May 2017
 
Wandelen of hardlopen in de natuur veranderen je hersenen in positieve zin!
Uit onderzoek blijkt dat wanneer je regelmatig tijd doorbrengt in de natuur, dit zorgt voor een sterke vermindering van obsessieve en negatieve gedachten. Wij adviseren je dan ook om regelmatig de natuur op te zoeken. Dit verhoogt namelijk ook je productiviteit en creativiteit! Wandelen kost geen tijd en het zorgt ervoor dat je weer fris verder kunt met je werkzaamheden. Wij geven je graag het beste advies om verantwoord te blijven bewegen!
Geschreven op 29 May 2017
 
Waar moet je op letten tijdens sporten bij warme temperaturen?
De temperaturen stijgen en dit geeft velen extra motivatie om buiten te sporten. Om dit zo verantwoord mogelijk te doen, hebben wij een paar tips voor je opgesteld: • Plan je training ’s ochtends of ’s avonds om de hoogste temperaturen te vermijden. • Zijn de temperaturen boven de 25 graden, dan dien je iedere 15 tot 30 minuten drinkpauzes in te lassen. • Draag zo min mogelijk kleding. • Probeer om net zo veel vocht te drinken als je verwacht uit te zweten. Dit kun je testen door jezelf voor en na een trainingssessie te wegen. Wil je meer informatie of advies over verantwoord sporten? Neem dan vrijblijvend contact met ons op of plan een afspraak in!
Geschreven op 29 May 2017
 
Nieuw: ontvang onze maandelijkse nieuwsbrief
Op dit moment zijn wij bezig met het opstellen van onze allereerste nieuwsbrief. Deze nieuwsbrief gaan wij elke maand naar onze patiënten versturen zodat wij hen op de hoogte kunnen houden van alle ontwikkelingen in en rondom onze praktijk. Wij hopen dat dit gewaardeerd wordt! Heb je hier geen behoefte aan? Dan kun je je onderaan de nieuwsbrief heel makkelijk afmelden door op 'opzeggen' te klikken.
Geschreven op 29 May 2017
 

<< Vorige 1 2 Volgende >>